Audyt SEO – po co?

Audyt SEO jest oceną, a także analizą strony www. Dzięki przeprowadzonemu audytowi strony internetowej możliwe jest poznanie słabych, a także mocnych stron witryny.

Raport SEO zawiera mnóstwo cennych informacji, które nadają się na dalszym etapie pozycjonowania. Można zatem powiedzieć, że audyt SEO jest bazą do zwiększenia widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Audyt strony www ma w sobie: badanie widoczności w wyszukiwarce Google, analizę słów kluczowych strony internetowej, analizę techniczną strony www, badanie wydajności, a także audyt profilu linków i analizę oraz ocenę innych ważnych dla widoczności w sieci aspektów.


Zapoznaj się z innymi artykułami: https://wle.pisz.pl/formy-platnosci


Audyt SEO może przeprowadzić profesjonalna agencja SEO lub freelancer. Co prawda w sieci istnieją poradniki, jak wykonać audyt strony internetowej samodzielnie, jednak bez odpowiednich kompetencji w tej dziedzinie trudno spodziewać się naprawdę dobrych rezultatów. Audyt strony www polecany jest głównie na początku procesu pozycjonowania, a także po podpisaniu umowy z agencją marketingową i zaraz po wdrożeniu ważnych dla witryny zmian.